Srpski, Engleski
  • Vlasnik:
    Mozzartbet DOO Beograd
  • Licenca:
    Uprava za Igre na Sreću (000-424-00-00042/2013)

Mozzart

Prilikom predstavljanja Mozzart brenda, verovatno nema potrebe previše govoriti. Ovo je jedan od najuspešnijih i najpoznatijih sajtova za kockanje u Srbiji! Mozzart nudi visok stepen bezbednosti koji je potvrđen validnom licencom izdatom 2015. Godine od strane Ministarstva Finansije Republike Srbije. Osim toga, bitno je napomenuti da je ovaj kazino operator osnivač i član prestižne međunarodne organizacije pod nazivom European Organiyatino for Gaming Laws koja se aktivno bavi promocijom odgovornog klađenja.

Bezbednost, naravno, nije jedini razlog zbog kojeg je Mozzartbet jedan od najboljih online kazina u Srbiji. Na ovom sajtu možete pronaći odličan bonus dobrodošlice za kazino igre i sportsko klađenje. Katalog igara je ispunjen visokokvalitetnim kazino igrama čime se garantuje visok stepen zabave.

U nastavku teksta, moći ćete da saznate više informacija o najbitnijim karakteristikama Mozzartbet sajta. Ukoliko želite da saznate više, nastavite sa čitanjem!

Kako se Registrovati na Mozzart Sajtu

Za sve pojedince, uključujući i one koji nisu nikada igrali kazino igre online, Mozzartbet je obezbedio vrlo jednostavan proces registracije. Otvaranje naloga je moguće putem više uređaja kao što su kompjuter, smartphone, tablet i laptop.

Ali, na svakom od ovih uređaja, proces je identičan i moguće ga je završiti za svega par minuta. Pa, da počnemo sa objašnjenjima!

Proces Registracije

1. Poseti Glavnu Stranicu Mozzart Sajta.

Pre svega, svaki pojedinac će morati da poseti Mozzartbet sajt kako bi proces registracije počeo. Veoma je bitno napomenuti da to možete uraditi putem bilo kog web pretraživača kao što su Chrome, Mozzila ili Windows Edge. U gornjem desnom uglu ćete videti plavim slovima napisano “Registruj se”. Klikom na to dugme, će vam se otvoriti tabela gde treba da unesete određene podatke.

2. Unesti Tražene Podatke i Registruj se.

Mozzartbet će od vas primarno tražiti da otvorite nalog sa nekim osnovnim podacima. Biće neophodno da izmislite korisničko ime sa najmanje 6 karaktera, unesete validnu email adresu, vaš broj mobilnog telefona i osmislite unikatnu lozinku.

U drugom delu registracije, neophodno je uneti nešto više o sebi. Od vas će se tražiti da unesete vaše ima i prezime i datum rođenja. Pre nego što kliknete na dugme “Otvori Nalog”, biće neophodno da prihvatite uslove korišćenja i politiku privatnosti. Ukoliko želite, možete prihvatiti i da primate poruke o najnovijim promocijama putem mejla ili poruke.

3. Verifikuj Svoj Nalog.

Pre uplate depozita ili bilo koje akcije na sajtu, Mozzartbet će od vas tražiti da verifikujete svoj identitet. Biće neophodno, pre svega, da unesete svoj matični broj, broj lične karte i adresu. Ali, nakon toga, sve ove podatke je potrebno potvrditi slikanjem nekog od validnih dokumenata . Podaci koje ste naveli moraju biti identični sa onima koji stoje u ličnoj karti ili pasošu kako bi vaša verifikacija bilo odobrena.

4. Uplati Depozit na Nalog i Pokupi Bonus Dobrodošlice.

Mozzartbet je za vas pripremio širok spektar offline i online metoda plaćanja koje možete iskoristiti za uplatu prvog depozita na sajtu. Samom uplatog pravog novca, moći ćete da pokupite i Mozzartbet bonus dobrodošlice koji je namenjen svim novoregistrovanim korisnicima. Bitno je istaći da je minimalni depozit 500 dinara putem online naloga, ali ukoliko želite da uplatite u nekoj od poslovnica, minimalni limit ne postoji.

5. Uživaj u Mozzartbet Ponudi za Klađenje.

Stigli smo do samog kraja procesa. Sada je vreme da uživate u nekoj od Mozzartbet igara i učinite svoje slobodno vreme što zanimljivijim. Pre vama je ogroman broj slot igara, igara za stolom, brzih igara, ali i igara uživo. Takođe, možete okušati svoju sreću i sa sportskim klađenjem jer je Mozzartbet u svojoj ponudi pripremio izvanredne kvote za klađenje i klađenje uživo. Molimo vas, kladite se odgovorno!

Mozzart Bonusi i Promocije

Mozzart bonusi su zaista velikodušni i mogu olakašati igračima da započnu svoju turneju na sajtu. Nakon uplate prvog depozita, igrači će imati mogućnost da pokupe Mozzartbet bonus dobrodošlice, ali i mnoge tekuće nagrade za slot igre i sportsko klađenje. Naravno, bitno je naglasiti da svaki od bonusa dolazi sa određenim uslovima korišćenja. Razumevanje i ispunjavanje tih uslova će vam omogućiti dodatnu zabavu bez većih ulaganja. Mi ćemo probati da ih objasnimo kroz ovu sekciju.

Mozzart Bonus Dobrodošlice

Bez bilo kakve dileme, Mozzart bonus dobrodošlice je unikatan na tržištu. Svaki pojedinac može dobiti različiti bonus jer sve zavisi isključivo od sreće. Da budemo precizniji, sve zavisi od točka sreće koji ćete zavrteti odmah nakon uplate prvog depozita.

Kako zapravo stvari funkcionišu? Pre svega, bitno je ispuniti uslov za minimalni depozit od 500 dinara kako biste aplicirali za bonus. Nakon uplate depozita, vrtite točak sreće pri čemu je u svakom polju na točku definisan bonus koji možete da dobijete. Minimalni depozit koji možete da dobijete je 50% do 5,000 RSD, a maksimalni 1,000% do 100,000 RSD. Bonus za novoregistrovane Mozzartbet korisnike je dostupan za slot igre i sportsko klađenje.

Ali, kao što je navedeno u uvodu, svaki bonus dolazi sa određenim uslovima korišćenja. Ukoliko planirate da iskoristite bonus za slot igre, potrebno je izvrteti vrednost bonusa 35x. Recimo, ukoliko je vrednost bonusa 2,000 RSD, moraćete da izvrtite 70,000 RSD kroz slot igre kako biste mogli da povučete dobijeni iznos ili ga iskoristite dalje za igranje. Rok za ispunjenje ovog uslova je 30 dana, što smatramo skroz legitimnim.

Bonus Detalji.
TIPBONUS IZNOSPROMO KOD
Mozzart Bonus DobrodošliceOd 50% do 5,000 RSD do 1,000% do 100,000 RSDn/a

Deset Miliona Razloga za Spin na Spinomenal Slotovima

Mozzartbet je pripremio dve vrste promocija za igrače Mozzartbet slot igara, a jedna od njih će oduševiti fanove Spinomenal slotova. Ova promocija će trajati do kraja marta sledeće godine, ukoliko se, naravno, ne produži naknadno.

Ova promocija se sastoji iz četiri različite sezone, pri čemu svaka sezona donosi 4 različita turnira + finalnu “Super rundu”. Kriterijum za učešće u svakoj rundi, kao i prolaz do poslednje etape se ogleda kroz ukupan srećni koeficijent. Ovaj koeficijen se računa tako što se ukupan ostvareni dobitak podeli sa ukupnim ulogom koji je igrač ostvario. Zbir svih iznosa zapravo predstavlja ukupan broj poena. Verovali ili ne, ukupan nagradni fond koji je Mozzartbet sajt osigurao je deset miliona evra!

Koji su uslovi Spinomenal promocije? Mozzart bet zahteva da minimalna vrednost spina bude 24 RSD, odnosno 0,20 EUR. Tokom turnira, moguće je ostvariti samo jednu nagradu. U igri učestvuju isključivo spinovi koji imaju vrednost pravog novca. Besplatni spinovi koje možete ostvariti kroz različite promocije vam ne donose nikakve poene.

Bonus Detalji.
TIPUKUPAN NAGRADNI FONDPROMO KOD
Spinomenal Turnir10,000,000 EURN/A

Pragmatic Play Drops & Win

Ova promocija je počela početkom marta meseca ove godine, i trajaće do 5. Marta 2025. U igri učestvuju svi registrovani korisnici koji igraju Pragmatic Play slot igre. Ukupan nagradni fond je skoro 25.5 miliona evra. Međutim, ono što razlikuje ovaj i prethodni turnir je način nagrađivanja. Pragmatic Play i Mozzartbet će svakog dana u godini nagrađivati najlojalnije igrače. Verovali ili ne, svakog dana će nagradni fond biti 40 hiljada evra, dok dnevna Prize Drops nagrada ima ukupnu vrednost od 30 hiljada evra.

Naravno, postoje i određeni uslovi korišćenja. Pre svega, za svaki dnevni turnir se određuju nove igre sa kojima skupljate neophodne poene. Kada govorimo o Priye Drops promociji, uslov za minimalni ulog i obrt ne postoje. Nagrade se dobija u obliku množioca uloga, instant bonusa ili bonusa u obliku besplatnih spinova. Maksimalna vrednost spina za množilac nagrade koji ulazi u obzir za isplatu nagrade je 1 EUR, što je nešto manje od 120 RSD po spinu

Bonus Detalji.
TIPNAGRADNI FONDPROMO KOD
Prize Drops364 x 30,000 EURN/A

Pragmatic Play Dnevni Turniri – ¼ Milijarde na Slotu

Kada govorimo o dnevnim turnirima, minimalna vrednost svakog spina mora biti 0.05 EUR u dinarskoj protivvrednosti. U obzir dolaze isključivo prvih 5,000 spinova koje ste odradili tokom dana. Igranje sa besplatnim spinovima i različitim bonus promocijama ne ulaze u trku za ovu nagradu. Drugim rečima, moraćete da igrate sa pravim novcem.

Bonus Detalji.
TIPNAGRADNI FONDPROMO KOD
Dnevni Turniri364 x 40,000 EURN/A

Dostupne Kazuno Igre na Mozzart Sajtu

Kako je na samom Mozzartbet sajtu naznačeno, igrači u Srbiji će imati mogućnost da uživaju u preko 3,500 kazino igara. Ovo predstavlja jednu od najvelikodušnijih ponuda na sajtovima za kockanje u Republici Srbiji. Najbogatija ponuda na sajtu je u slot sekciji, ali igrači imaju mogućnost da uživaju i u igrama za stolom, live kazino igrama, ali i i brzim odnosno virtuelnim igrama. Hajde da analiziramo svako od ovih kategorija kazino igara na Mozzartbet sajtu!

Slot Igre

Mozzartbet je verovatno kralj slot igara! Na ovom sajtu možete pronaći ogroman broj modernih i popularnih slot igrica. U trenutku pisanja ove recenzije, Mozzartbet u svojoj ponudi ima skoro 3,500 slot igara. Ali, lista se redovno unapređuje novim naslovima, čime se obezbeđuje raznovrsnost. Slot igre na Mozzartbet sajtu imaju različite teme, broj linija, RTP, i ostale karakteristike. Neke od njih dolaze sa višemilionskim rastućim džekpot nagradama.  Osim kvantiteta i raznovrsnosti, igrači će imati mogućnost da uživaju i u kvalitetu igara.

slots

Blackjack

Kao i u svetu, blackjack je jedna od najpopularnih igara na stolom u Srbiji. To je verovatno i razlog zbog čega je Mozzartbet pripremio širok spektar blekdžek igara za igrače u Srbiji. Osim klasičnih blackjack igara, igrači će imati mogućnost da igraju i igre kao što su Multihand Atlantic City Blackjack, Back Blackjack, Evropski Blackjack i ostale.

slots

Rulet

Ukupan broj igara za stolom na Mozzartbet sajtu je malo preko 50. U toj kategoriji, moži ćete da pronađete različite rulet varijante koje mogu biti interesantne različitim grupama igrača. Na Mozzartbet sajtu su dostupne varijante kao što su francuski, evropski i američki rulet. Neke od najpopularnijih igara su Titan Roulette, Mini Power Roulette i Immortal Romance Roulette.

slots

Igre Uživo

Sve pomenute igre su zaista interesantne, ali nijedna od njih nije previše interaktivna. Zato će se mnogim pojedincima sigurno dopasti i live kazino sekcija na Mozzartbet sajtu. U ovoj kategoriji možete pronaći igre u realnom vremenu kao što su blackjack, rulet, bakara i različiti show programi. Svaku od pomenutih kategorija igara u live kazino sekciji odlikuje raznovrsnost i kvalitet. Zaposleni koji vode program odnosno izvlačenja su pravi profesionalci koji će sigurati da se osećate kao u pravom kazinu. Snimci su u HD rezoluciji i, prema našoj analizi, rade besprekorno.

slots

Mozzart Mobilno Klađenje

Mobilna verzija Mozzart kladionice će, po našem mišljenju, ispuniti očekivanja svakog pojedinca. Nakon ulaska na sajt, na ekranu će vam se prikazati ponuda za sportsko klađenje. Ikonicama je naznačen svaki sport, što smatramo kreativnim načinom da se odradi podela celokupne ponude i omogući igračima da nađu ono što im odgovara.

Osim toga, tu je i fiksirani menu sa celokupnom ponudom koja uključuje sportsko klađenje i kazino. Sa samo jednim klikom, možete pristupiti slčot igrama, igrama uživo, aviatoru, brojkicama i ostalim igrama.

Sam header sajta je tako, po našem mišljenju, veoma dobar. Osim dugmića za registraciju i prijavu, tu se nalazi i dugme za kontaktiranje korisničke podrške. Ukoliko ste prvi put na ovom sajtu, sigurni smo da imate određena pitanja i nedoumice, pa je ovo dugme zaista na mestu.

Drugim rečima, dizajn i navigacija Mozzart mobilne verzije su odlične. Boje na sajtu su u skladu sa brending strategijom kazina, dok navigacija omogućava brz pronalazak igre, brzu uplatu depozita, ali i jednostavan kontakt sa korisničkom podrškom.

Mozzart Mobilna Aplikacija

Mobilnu aplikaciju je moguće skinuti direktno sa sajta. Moramo istaći da je aplikacija dostupna za oba operativna sistema – iOS i Android. Aplikacija je zaista jednostavna i dolazi sa veoma jednostavnom navigacijom. U svega nekoliko klika možete uplatiti depozit, a putem search filtera možete pronaći vaše omiljene kazino igre u svega nekoliko sekundi. Dizajn aplikacija je skoro pa identičan mobilnoj verziji sajta, pa smo sigurni da će se mnogim igračima iz Srbije dopasti. Ipak, aplikaciju nećete moći da skinete odmah, već ćete prevashodno morati da otvorite nalog na Mozzart sajtu. Celokupan proces izgleda ovako:

Kako Skinuti Mozzart App: Korak po Korak
  1. Posetite zvaničan Mozzart sajt
  2. Proverite pokretljiv meni na vrhu i pronažite dugme MozzartApp
  3. Izaberite da li želite da skinete aplikaciju za Android ili iOS. Bićete automatski prebačeni na prodavnicu adekvatnu za operativni sistem koji vi koristite
  4. Sačekajte nekoliko sekundi da se proces završi
  5. Uživajte u igrama!

Kako Uplatiti Depozit na Mozzart Nalogu?

Mozzartbet, kao jedan od najprestižnijih online kazina u Srbiji, je morao da obezbedi širok spektar metoda uplate za igrače u Srbiji. Zahvaljujući svojim poslovnim kontaktima, depozit je moguće uplatiti preko dosta offline metoda. Pre svega, to možete uraditi direktno u poslovnici, ali i na lokacijama kao što su Moj Kiosk, AltaPay poslovnice, Payspot Menjačnice, AVoucher lokacije i ostale. Naš tim je zadovoljan mogućnostima za tradicionalnu uplatu novca.

Proces uplate za svaku od pomenutih opcija je jednostavan. Ukoliko se odlučite za kartice, biće neophodno da unesete broj kartice, ali i kod sa tri broj koje je na zadnjoj strani. Sa drudge strane, ukoliko se odlučite za neki od tradicionalnih metoda, biće potrebno da podelite svoj Mozzartbet ID.

Za svaki od ovih opcija, minimalni i maksimalni depozit se razlikuju. Sa druge strane, depoziti su uvek instant, što je jedna od najvećih prednosti. Pozivamo vas da proverite tabelu ispod za više informacija.

METODANADOKNADAVREME OBRADEMINIMUM
VISABesplatnoTrenutak500 RSD
MasterCardBesplatnoTrenutak500 RSD
MaestroBesplatnoTrenutak500 RSD
DinaCardBesplatnoTrenutak500 RSD
IPS UplataBesplatnoTrenutak300 RSD
NIS DopuneBesplatnoTrenutak100 RSD
AVoucherBesplatnoTrenutak100 RSD
Moj KioskBesplatnoTrenutak100 RSD
Corner ShopBesplatnoTrenutak100 RSD
AltaPayBesplatnoTrenutak500 RSD
TenforeBesplatnoTrenutak500 RSD
Opsta UplatnicaBesplatnoDo 24 Sata200 RSD
Mozzart Uplatno MestoBesplatnoTrenutak200 RSD
PaySpotBesplatnoTrenutak0 RSD

Mozzart Korisnička Podrška

Pre svega, moramo napomenuti da je Mozzartbet prikupio često postavljena pitanja i istakao ih na sajtu. Ukoliko imate neku dilemu, nedoumicu ili problem, preporučujemo da proverite ovu stranicu. Ali, ukoliko odgovor ne možete da pronađete tamo, preporučuje se da stupite u kontakt sa argentima korisničke podrške.

Postoji tri načina da stupite u kontakt sa korisničkom podrškom, a to su putem live chat-a, besplatne linije i email adrese. Live chat vam je dostupan 24/7, što smatramo velikom prednošću sajta. Sami smo proverili kvalitet korisničkog servisa i ustanovili da su agenti zaista profesionalni i odgovaraju brzo.

KANALKONTAKTRADNO VREME
LIVE CHATNa Sajtu24/7
EMAILhelp@mozzartbet.com24/7
BESPLATAN POZIV0800 800 89924/7

Mozzart je Jedan od Najboljih Kockarskih Brendova

Za velike ljubitelje kazino igara u Srbiji, možemo sa visokom dozom sigurnosti da kažemo da Mozzartbet donosi najbolju ponudu na online kazino sceni u Srbiji kojoj možete pristupiti putem svog uređaja. Sa preko 3,500 slot igara, šarenolikom ponudom igara za stolom, i velikodušnim tekućim promocijama, uživanje u kazino igrama na Mozzartbet sajtu je preporučivo. Licenca izdata od strane Ministarstva Finansija predstavlja garant da će svi podaci koje podelite biti bezbedni. Takođe, licenca potvrđuje da je nasumičnost svih igara na sajtu testirana i potvrđena.

Dizajn sajta je u skladu sa Mozzart brendom, odnosno mešavina žute, ljubičaste i crne boje. Podržavamo ideju da se ljudima omogući da podese font slota kao i celokupan pregled svih stranica na sajtu. Ipak, smatramo da je navigacija na sajtu malo nezgodna i, u nekim slučajevima, zbunjujuća. Osim toga, testiranjem novog sajta koji je još u beta verziji, ustanovili smo da ona još uvek koči. Ipak, kao što smo rekli, ovo je još u beta verziji, pa ćemo videti da li će ovaj problem biti rešen.

Kada govorimo o metodama uplate novca, izuzetno smo zadovoljni opcijama koje postoje za ljude koji preferiraju tradicionalne načine uplate. Mozzart je zaista sklopio saradnju sa najpopularnijim kioscima, pumpama i firmama za platni promet. Naravno, situacija je ista kada govorimo i online metodama jer će i one namiriti potrebe većine Mozzartbet korisnika. Zato, bez dileme, metode uplate možemo navesti kao jednu od najvećih prednosti ovog sajta.

Najveća prednost ovog kazina su igre i bonusi. Mozzart bonus dobrdošlice je zaista unikatan i dolazi sa korektnim uslovima za otključavanje. Kazino sekcija na Mozzartbet sajtu je vrhunska i u skladu sa svetskim standardima.

Na osnovu detaljne analize svega navedenog, dolazimo do zaključka da je Mozzartbet legitiman online kazino! Molimo vas kladite se odgovorno i želimo vas puno sreće!

Često Postavljena Pitanja

Da li je Mozzart Bezbedan Sajt za Ljubitelje Kazino Igara?

Da, ovaj operater poseduje licencu Ministarstva Finansija Republike Srbije. Takođe, osnivač je i član Evropske Organizacije za Pravo Igre na Sreću. Ove dve činjenice potvrđuju da je bezbednost sajta na najvišem mogućem nivou.

Da li Mozzart Nudi Bonus Dobrodošlice za Novoregistrovane Igrače?

Da, Mozzartbet nudi bonus na prvi depozit za sve nove igrače na sajtu. Nakon uplate prvog depozita, okreće se točak sreće kojim se određuje kako će vaš bonus izgledati. Maksimalni iznos koji možete dobiti je 1,000% do 100,000 RSD. Ova promocija dolazi sa određenim uslovima korišćenja koje možete pročitati u našoj recenziji.

Koje Mozzart Igre su Dostupne na Sajtu?

Što se tiče internet metoda plaćanja, najpopularnije opcije su kartice. Da budemo precizniji, možete iskoristiti VISA, MasterCard i Dina kartice. Što se tiče offline klađenja, osim uplate u samoj poslovnici, igrači mogu da uplate depozit na različitim mestima kao što su MojKiosk, NIS Petrol pumpe, Payspot menjačnice, itd.

Kako da Kontaktiram Mozzart Korisničku Podršku?

Postoje tri načina da stupite u kontakt sa agentima korisničke podrške – live chat, besplatan poziv i email. Korisnički servis je dostupan 24/7 putem live chat-a, zbog čega smatramo da je ovo i najpogodnija opcija.

blank
Author Ilija

Ilija je SEO pisac sa dugogodišnjim iskustvom u iGaming industriji. Njegov cilj je da kroz recenzije na ovom sajtu sve komplikovane analize različitih aspekata online kazino industrije pojednostavi i približi ih svim čitaocima. Sve informacije podeljene kroz tekstulani sadržaj su verifikovane i proverene.

- LinkedIn

Mozzart

4.3/5